Get Adobe Flash player

Modern� spot?ebi?e na v�echny druhy paliv kladou vysok� n�roky na odtah spalin. Zejm�na nenas�kavost, odolnost v??i vlhkosti a n�zk� teploty spalin hraj� velkou roli p?i ur?ov�n� vhodn�ho materi�lu pro kom�novou vlo�ku.

Kdy je nutn� vyvlo�kovat kom�n:

� kom�nov� pr?duch neodpov�d� platn�m p?edpis?m
� p?echod na jin� druh paliva
� �patn� tah kom�na
� kondenz�t pronik� do st?n kom�nov�ho t?lesa
� v m�stnosti je c�tit z�pach spalin
� p?vodn� vlo�ka ji� nepln� sv?j �?el

Prov�d�me vlo�kov�n� kom�n? v�emi typy vlo�ek!

� NEREZ (ohebn� a pevn� kom�nov� vlo�ky)
� HLIN�K (pouze pevn� kom�nov� vlo�ky do � 150 mm)
� PLASTOV� SYST�MY

Jednovrstv� kom�ny ve st�vaj�c� domovn� i ob?ansk� z�stavb? je mo�n� rekonstruovat pro spot?ebi?e pro plynn�, kapaln� a tuh� paliva, dodate?n�m vyvlo�kov�n�m kom�novou vlo�kou z materi�l?, kter� spl?uj� podm�nky ?SN 73 4201:2008.

P?ed vlo�kov�n�m kom�n? mus� b�t provedena prohl�dka kom�nov�ho pl�t?, zejm�na v prostoru p?dy a nad st?echou, v p?�pad? v?t��ho po�kozen� je nutn� kom�nov� t?leso p?ed vyvlo�kov�n�m opravit. Sou?�st� prohl�dky kom�nu je kontrola, zda do kom�nov�ho pr?duchu nen� zapojen jin� spot?ebi? (zejm�na u vy��� domovn� z�stavby), a kom�novou sondou p?�padn? kamerou, kontrola velikosti a tvaru pr?duchu.

Vlo�ka se spou�t� do st�vaj�c�ho kom�nov�ho t?lesa, do kter�ho jsou pouze vybour�ny mont�n� otvory pro osazen� tvarovek.

Dokon?ovac� pr�ce � zazd?n� mont�n�ch otvor?, zapraven� p?�padn�ch prostup? a �klid pracovi�t?.

Po p?ipojen� spot?ebi?e se provede kontrola cel� spalinov� cesty z hlediska spr�vnosti proveden� spalinov� cesty, po��rn� bezpe?nosti a z hlediska bezpe?nosti pr�ce a provozu. Na z�klad? proveden� prohl�dky vystav� revizn� technik revizn� zpr�vu.